Viimati ostetud

Klienditugi

  • Kohaletoimetamine
  • Privaatsus
  • Kauba tagastamine
  • Tellimine
  • Tasumine / Hinnad
  • Ei leidnud soovitud toodet?
  • Liitu uudiskijraga ja loo konto!
  • Garantii ja pretensioonid
*Küsimuste korral palume julgelt võtta ühendust +372 5663 3399 või kirja teel info@aiamarket.ee


*Kohaletoimetamine:
*Alates 03.2016 on kõikide tellimuste transpordi maksumus Eesti Vabariigi piires 5,00Eurot. Transpordu tasu ei sõltu kauba maksumusest ja kogusest. Tellitud kaup/kaubad jõuavad Teieni 2-5 tööpäeva jooksul peale tellimuse tasumist (v.a. kui toote infos on märgitud teisti).
*SmartPost SmartPost´i teenust on võimalik kasutada kauba/kaupade kättesaamiseks, kui kauba/kaupade kaal on kuni 30kg või kauba/kaupade mõõdud on kuni 55x32x55cm. SmartPost´i teenuse tasu on 4,00Eurot. SmartPost´i pakiautomaadi valik tuleb teha ostu vormistamisel, peale tellija andmete sisestust.
*Omniva pakiautomaadid – Omniva pakiautomaadi teenust on võimalik kasutada kauba/kaupade kättesaamiseks, kui kauba/kaupade kaal on kuni 30kg või kauba/kaupade mõõdud on kuni 55x32x55cm. Omniva pakiautomaadi´i teenuse tasu on 4,00Eurot. Omniva pakiautomaadi valik tuleb teha ostu vormistamisel, peale tellija andmete sisestust.



*Privaatsus: 
             Andmed, mida Teilt küsitakse ostu sooritamisel, käsitletakse Gardening OÜ veebipoes konfidentsiaalse infona ja on tagatud Eesti Vabariigis kehtestatud    andmekaitseseadusest tulenevalt. Meile usaldatud andmeid ei avaldata kolmandale osapoolele, välja arvatud kauba väljastamiseks ja transpordi korraldamiseks vajaminevad andmed.
*Tellitud kauba tagastamine:
Olukorras, kus olete tellinud kauba, mis Teile ei sobi, siis on Teil võimalus 14 päeva (alates kauba kättesaamisest) jooksul tellitud toode tagastada.
Peale toote tagastust, kantakse Teile 14 kalendripäeva jooksul ostusumma tagasi (k.a. transpordikulu).
Toote tagastuse korral palume Teil meiega kontakti võtta e-mail info@aiamarket.ee või helistada +372 5663 3399. Teeme endast kõik oleneva, et toote tagastus Teile võimalikult lihtsaks muuta. 
Toote tagastuse korral pakume klientidele võimalust, kus kullerfirma võtab tagastatava toote Teile sobivalt aadressilt peale (nt. kauba tarneaadress). Antud olukorras Teile lisakulutusi sellega ei kaasne ja kaup toimetatakse kullerfirma poolt tagasi lattu. Tagastatava kauba üleandmisel palume kindlasti säilitada kauba üleandmise akt/saateleht, mis tõendab, et kaup on Teie poolt üle antud.

 Kirjalikus ( info@aiamarket.ee ) taasesitamist võimaldavas vormis palume märkida:
*tarbija nimi ja kontaktandmed
*tagastatava kauba pealevõtmise aadress EV piires
*tagastatav kaup
*võimalusel palume lisada tellimuse / arve number 
Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis.
Tellitud kaupa ei ole võimalik tagastada:
1) Tooted, mis on valmistatud tellija vajadusi arvestades (eritellimus) tagastada ei ole võimalik.
2) Suletud pakendis toode/kaup, mis ei ole kõlblik tagastamiseks tervisekaitse või hügeenilistel põhjustel ning kui see on pärast kohaletoimetamist avatud. Nt. lemmikloomatoidud, mille pakend on avatud. 
*Tellimine:
Tellimuse vormistamine on lihtne. 
Valige soovitud kaup/kaubad ja lisaga ostukorvi. Ostukorvis on võimalik kaupade koguseid muuta. 
Ostu vormistamise käigus palume Teil sisestada korrektsed andmed, mida ostu vormistamise protsessis Teilt küsitakse. Sellest oleneb kauba tõrgeteta kohalejõudmine.
Tellimuse vormistamisel on Teil võimalik maksja ja tarneaadress eraldi määrata (olukorras, kus arve saaja ja tarneaadress on erinevad). 
Kõik www.aiamarket.ee e-poes kuvatud hinnad sisaldavad käibemaksu.
Kauba maksumusele lisandub kohaletoimetamise tasu Eesti Vabariigi piires 4,90Eurot koos käibemaksuga - olenemata kauba kogusest, kaalust ja mahust tellimuse kohta.
Arve kauba ostu eest esitatakse Teile peale 100% tasumist.
Tellitud kaup toimetatakse Teieni kas meie endi või transporti korraldava ettevõtte poolt. Enne kohaletoimetamist lepitakse Teiega kauba vastuvõtmine telefoni teel kokku.
NB! Suuremahulised kaubad toimetatakse transporti korraldava ettevõtte poolt tarneaadressile võimalikult lähedale, kus on võimalik kauba mahalaadimine.  
*Tasumine / Hinnad:
Tellimuse eest tasumine on ülekandega tellimuse alusel, mis edastatakse Teile peale tellimuse vormistamise e-maili teel Teie poolt tellimusel märgitud aadressile.
Peale ülekane laekumist edastatakse Teile arve.
Kõik hinnnad, mis on kuvatud on kehtivad tellimuse vormistamise hetkel ja kehtivad vähemalt 2 kalendripäeva peale tellimuse vormistamist (maksetähtaeg 2 päeva).
Suuremahuliste ostude puhul on hinnapäringud oodatud info@aiamarket.ee - päringus palume märkida:
*toode/d
*kogus/ed
*tellitud kauba sihtkoht
*Ei leidnud sobivat toodet?
Palume Teil meid teavitada tootest, mida otsiste, kuid ei liednud: e-mail: info@aiamarket.ee
Kõik tooted, mis puudusid meie valikus, kuid Teie ostusoov on endine ja vormistate ostu läbi Gardening OÜ veebipoe, saavad premeeritud kingitusega.
Tootepiltidel võib olla illustreeriv tähendus.
*Liitu uudiskirjaga ja loo konto!
Uudiskirjaga liitumine on Teile kasulik. Uudiskirjaga liitujad saavad teada pakkumistest esimesena. Piiratud kogusega tooted, millel on eriline hind, saavad info uudiskirjaga liitunud. Loome eelisvõimaluse uudiskirjaga liitunutele - nt kaks päeva on pakkumistest teadlikud ainult uudiskirjaga liitunud.
Konto loomine lõlbustab Teil ostu vormistamist kordustellimuse puhul või järgmise ostu juures. Kiirelt on võimalik ost vormistada ilma andmete eraldi sisestuseta.
*Garantii ja pretensioonid:
Aiamarket.ee poest ostetud toodete puhul on tarbijal seadusest tulenevalt 24 kuud pretensiooni esitamise õigus alates kauba vastuvõtmisest.
Pretensiooni esitamise õigus kehtib eeldusel, et toode on kasutatud üksnes selleks ettenähtud tingimustes. Kui viga/rike on tekkinud tootja süül kaetakse kõik remondikulud. Olukorras, kus toote vea kõrvaldamine ei ole võimalik, tagastatakse Teile ostusumma või pakutakse vähemalt samaväärne asendustoode. 
Pretensiooni esitamise õigus kehtib ostuarve ja saatelehe olemasolul. Kui Teil ei õnnestu leida ostuarvet ja saatelehte, palume võtta ühendust e-maili teel - info@aiamarket.ee või helistage +372 5663 3399. Eelistatud on taasesitatav kirjalik pöördumine:
Kirjalikus taasesitamist võimaldavas vormis palume märkida:
*tarbija nimi ja kontaktandmed
*kaebuse esitamise kuupäev
*kauba või teenuse puudus
*ettevõtjale esitatav nõue
*võimalusel palume lisada tellimuse / arve number 
 
Garantiilaiendused, mis ostetakse või saadakse tootega kaasa, tuleb kliendil endal registreerida vastavalt tootega kaasas olevale juhendile ja tootja poolt määratud tähtaja jooksul. Kui seda ei tehta, siis garantiilaiendused ei kehti.
Garantiiremonti teostatakse maaletooja või tootja poolt volitatud hooldus- või remonditöökojas. 
Garantiiteenuse aluseks on ostuarve ja saateleht. Olles kaotanud ostuarve palume võtta ühendust e-maili teel - info@aiamarket.ee
Garantii ei laiene:
*kuluva iseloomuga osadele, pakendile ja dokumentatsioonile
*toote/seadme mitteotstarbepärasel kasutamisel tekkinud kahjustustele 
*toote/seadme sattumisel mittenõuetekohasesse keskkonda
*toote/seadme füüsiliste vigastuste korral, mis on tekkinud tahtmatul või tahtlikul viisil
*tootesse/seadmesse on sattunud tahkeid aineid, vedelikke, kõrvalisi esemeid, mis ei ole tootja poolt ette nähtud ja kasutusjuhendis märgitud
*toote/seadme töös tekkinud tõrgete ja kasutuskõlbmatuks muutumise korral, mis on tekkinud elektrisüsteemi vigadest või tootja poolt mitte ettenähtud kütuse ja määrdeainete kasutamisest. 
Ostja on kohustatud tutvuma toote/seadme kasutusjuhendiga ja jälgima kasutusjuhendis toodud nõudeid ning nende täitmist. Kasutusreeglite mittejärgimisest tekkinud tõrgetele toote/seadme töös või riknemisele ei laiene tootja poolt pakutav garantii.
Olukorras, kus tekib kahtlus toote/seadme defekti garantii alla kuulumine, jääb lõplik otsustusõigus seadme tootjale.  
Õigus garantiile kaotab kehtivuse:
*toode/seade ei vasta tegelikult saadetud kaubale
*tootel on füüsiline kahjustus, mis on tekkinud või on tekitatud kliendi süül ettevaatamatuse või hooletuse tõttu 
*tootel/seadmel on rikutud garantiikleebis
*toote/seadme seerianumber on puudu, rikutud või on loetamatu
*toote/seadme garantiiaeg on läbi
*tootele/seadmele on lisatud mittekuuluvaid detaile
*toodet/seadet on teenindanud ja/või remontinud selleks tootja või maaletooja poolt mitte volitatud isik.